Bon estiu
divendres, 2 de juliol del 2010
vocalització
1 comentari:
Gemma
2 de juliol del 2010, a les 3:51
Carai!!! No pensava pas que necessitessis fer un curset de francès!!! Creia que ja en sabies!!
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Carai!!! No pensava pas que necessitessis fer un curset de francès!!! Creia que ja en sabies!!
ResponElimina